Już nie zapomnisz mnie….Piosenki XX-lecia międzywojennego

Już nie zapomnisz mnie….Piosenki XX-lecia międzywojennego – Sentymentalna podróż Alicji Węgorzewskiej do krainy niezapomnianych przedwojennych szlagierów. Lata XX i XXX. Znakomite teksty, melodie pełne wdzięku i stylu a do tego cygaretki, pióra, sznury pereł, prawdziwi gentelmani oraz piękne damy. Lata XX i XXX kuszą nienachalną elegancją i seksapilem. W ułamku sekundy przeniesiemy się w roztańczony, rozśpiewany świat zadymionych kawiarni, kabaretów i starych, klimatycznych kin.

Jest to znakomita propozycja koncertowa na uroczystości obchodów Dnia Kobiet, Walentynki, Dzień Matki oraz na inne uroczystości i jubileusze wymagające znakomitej oprawy. 

W repertuarze koncertu znajdują się niezapomniane piosenki Mieczysława Fogga, Eugeniusza Bodo i Henryka Warsa, które usłyszą Państwo w wykonaniu znakomitej Divy operowej Alicji Węgorzewskiej oraz zaproszonych przez nią do współpracy gości: skrzypaczki Natalii Walewskiej i pianisty Rafała Lewandowskiego.

Wersja koncertu: Podstawowa z towarzyszeniem fortepianu i skrzypiec
Rozszerzona z towarzyszeniem tenora, orkiestry kameralnej 
Czas trwania koncertu 90 minut

Już nie zapomnisz mnie….Piosenki XX-lecia międzywojennego . Sentymentalna podróż Alicji Węgorzewskiej w krainę niezapomnianych przedwojennych szlagierów. 

W programie m.in.:
Ta ostatnia niedziela, Seksapil, Miłość Ci wszystko wybaczy, Besame Mucho, Jesienne róże, Całuj mnie, Umówiłem się z nią na dziewiątą, W małym kinie , Już nie zapomnisz mnie, Nie kochać w taką noc to grzech, Na pierwszy raz, Może ty będziesz mą królewną, Odrobinę szczęścia w miłości, Każdemu wolno kochać, Już nie dłużej kryć, Powróćmy jak za dawnych lat, Tangolita, Tango Jalousie.

 

Alicja WęgorzewskaŚpiewaczka, mezzosopran, urodzona w Szczecinie. Absolwentka klasy fortepianu Liceum Muzycznego w Szczecinie i Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Warszawie. Debiutowała na scenie wiedeńskiej Kammeroper w operze „Die Pilger von Mekka” Glucka.

Uczestniczyła w wielu międzynarodowych festiwalach i galach operowych, m.in. podczas prestiżowego festiwalu muzyki dawnej w Innsbrucku, Donaufestwochen w Wiedniu, a także gali z okazji 750-lecia miasta Bredy. Występowała w tak prestiżowych salach, jak Concertgebouw w Amsterdamie czy berliński Konzerthaus. Wart odnotowania jest także jej udział w koncercie z okazji 40-lecia pracy Katii Ricciarelli w słynnej weneckiej La Fenice.

Bardzo prędko zdobyła uznanie w kraju. Występowała m.in. w łódzkim Teatrze Wielkim w tytułowej partii w operze „Carmen” Bize-ta, w Operze Krakowskiej śpiewała partię Lukrecji w „Gwałcie na Lukrecji” Benjamina Brittena oraz w dwóch innych produkcjach – w „Orfeuszu i Eurydyce” Glucka oraz w „Damie pikowej” Czajkowskiego. Na deskach Filharmonii Narodowej wystąpiła w Galowym Finałowym Koncercie ”Lutosławski Awards”, wykonując światową prapremierę nagrodzonych w tym konkursie pieśni. Na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej wystąpiła w tytułowej roli w operze Czajkowskiego „Dama pikowa” w reżyserii Mariusza Trelińskiego pod dyrekcją Kazimierza Korda oraz w „Opowieściach Hoffmanna” Offenbacha jako Głos Matki, a także w ”Krakowiakach i Góra-lach” Kurpińskiego jako Dorota. W 2009 roku wzięła udział w produkcji „Złoto Renu” Wagnera pod dyrekcją Jana Lathama Koeniga z okazji 100-lecia Opery Leśnej i reaktywacji Festiwalu Wagnerowskiego. W tym samym roku wystąpiła w partii Carmen oraz w Gali finałowej Międzynarodowego Festiwalu Operowego Maria Biesu w Kiszyniowie.

Jest laureatką nagrody polskiej estrady Prometeusz. Artystka brała udział w nagraniu ścieżki dźwiękowej do filmu Wiedźmin, za którą otrzymała Złotą Płytę.

Artystka promuje sztukę operową także poza murami teatrów i sal koncertowych. Często gości w mediach. Wystąpiła jako gość w wielu programach telewizyjnych jak ”Śpiewające fortepiany”, „Jaka to melodia”, ,Kocham Cię Polsko” ,”Familiada” przeznaczając wygrane fundusze na cel charytatywny. Zdobyła ogromną popularność jako charyzmatyczny i kompetentny juror w programie „Bitwa na głosy”. Pisuje felietony o operze; założyła i prowadzi Fundację STARTSMART, która zajmuje się świadomą i szeroko pojętą edukacją dzieci oraz rozwijaniem ich potencjałów językowych i artystycznych.  W czerwcu 2011 odbył się jej debiut jako producenta teatralnego i aktorki dramatycznej w monodramie operowym „Diva for rent” w reż. Jerzego Bończaka i choreografii Emila Wesołowskiego. Przedstawienie zebrało znakomite recenzje i zostało przetłumaczone na język angielski /„ Divas secrets”/ oraz wystawione w ramach obchodów Polskiej Prezydencji w krajach Zatoki Perskiej.

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej. Doktor Sztuk Muzycznych.

WIĘCEJ OFERT