Love story. Koncert muzyki filmowej

Love story. Koncert muzyki filmowej. Alicja Węgorzewska, Bogdan Kierejsza – skrzypce. Taki duet w połączeniu z najpiękniejszymi piosenkami o miłości gwarantuje najlepszą zabawę, wzruszenie i emocje długo zostające w pamięci. Całość przepleciona niezwykłymi historiami i opowieściami, okraszona zagadkami i konkursami.

Artyści wybrali najpiękniejsze motywy miłosne z filmów m.in.  Titanic, The Bodyguard, Ojciec Chrzestny, Piraci z Karaibów, Greg Zorba, Love Story.

Gwarantujemy najlepsza pod słońcem zabawę, wspólne śpiewanie z Alicją Węgorzewską i szalone tańce z Bogdanem Kierejszą. Po koncercie zapraszamy na spotkanie z artystami, wywiady, autografy, zdjęcia.

Koncert muzyki filmowej love story

Czas trwania koncertu – 70 minut

Wersje koncertu: Koncert z podkładami orkiestrowymi lub z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, z towarzyszeniem orkiestry kameralnej.

Ważnym elementem koncertu będą ożywające obrazy Rafała Olbińskiego wyświetlane w tle oraz opcjonalnie wystawa plakatów operowych artysty.

Love story. Koncert muzyki filmowej. Alicja Węgorzewska, Bogdan Kierejsza – skrzypce

Propozycje utworów jakie mogą być wykonane podczas koncertu:

 

Love Story 
Power of love
I will always love you
Quando Quando Quando
My Heart Will Go On
Woman in love
Skrzypek na Dachu 
Cinema Paradiso
Libertango

Parole Parole
Besame mucho
Tico Tico 
Piraci z Karaibów 
La voix
Summertime
Ojciec Chrzestny 
Grek Zorba
Time to say goodbye

Alicja WęgorzewskaŚpiewaczka, mezzosopran, urodzona w Szczecinie. Absolwentka klasy fortepianu Liceum Muzycznego w Szczecinie i Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Warszawie. Debiutowała na scenie wiedeńskiej Kammeroper w operze „Die Pilger von Mekka” Glucka.

Uczestniczyła w wielu międzynarodowych festiwalach i galach operowych, m.in. podczas prestiżowego festiwalu muzyki dawnej w Innsbrucku, Donaufestwochen w Wiedniu, a także gali z okazji 750-lecia miasta Bredy. Występowała w tak prestiżowych salach, jak Concertgebouw w Amsterdamie czy berliński Konzerthaus. Wart odnotowania jest także jej udział w koncercie z okazji 40-lecia pracy Katii Ricciarelli w słynnej weneckiej La Fenice.

Bardzo prędko zdobyła uznanie w kraju. Występowała m.in. w łódzkim Teatrze Wielkim w tytułowej partii w operze „Carmen” Bize-ta, w Operze Krakowskiej śpiewała partię Lukrecji w „Gwałcie na Lukrecji” Benjamina Brittena oraz w dwóch innych produkcjach – w „Orfeuszu i Eurydyce” Glucka oraz w „Damie pikowej” Czajkowskiego. Na deskach Filharmonii Narodowej wystąpiła w Galowym Finałowym Koncercie ”Lutosławski Awards”, wykonując światową prapremierę nagrodzonych w tym konkursie pieśni. Na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej wystąpiła w tytułowej roli w operze Czajkowskiego „Dama pikowa” w reżyserii Mariusza Trelińskiego pod dyrekcją Kazimierza Korda oraz w „Opowieściach Hoffmanna” Offenbacha jako Głos Matki, a także w ”Krakowiakach i Góra-lach” Kurpińskiego jako Dorota. W 2009 roku wzięła udział w produkcji „Złoto Renu” Wagnera pod dyrekcją Jana Lathama Koeni-ga z okazji 100-lecia Opery Leśnej i reaktywacji Festiwalu Wagnerowskiego. W tym samym roku wystąpiła w partii Carmen oraz w Gali finałowej Międzynarodowego Festiwalu Operowego Maria Biesu w Kiszyniowie.

Jest laureatką nagrody polskiej estrady Prometeusz. Artystka brała udział w nagraniu ścieżki dźwiękowej do filmu Wiedźmin, za którą otrzymała Złotą Płytę.

Artystka promuje sztukę operową także poza murami teatrów i sal koncertowych. Często gości w mediach. Wystąpiła jako gość w wielu programach telewizyjnych jak ”Śpiewające fortepiany”, „Jaka to melodia”, ,Kocham Cię Polsko” ,”Familiada” przeznaczając wygrane fundusze na cel charytatywny. Zdobyła ogromną popularność jako charyzmatyczny i kompetentny juror w programie „Bitwa na głosy”. Pisuje felietony o operze; założyła i prowadzi Fundację STARTSMART, która zajmuje się świadomą i szeroko pojętą edukacją dzieci oraz rozwijaniem ich potencjałów językowych i artystycznych.  W czerwcu 2011 odbył się jej debiut jako producenta teatralnego i aktorki dramatycznej w monodramie operowym „Diva for rent” w reż. Jerzego Bończaka i choreografii Emila Wesołowskiego. Przedstawienie zebrało znakomite recenzje i zostało przetłumaczone na język angielski /„ Divas secrets”/ oraz wystawione w ramach obchodów Polskiej Prezydencji w krajach Zatoki Perskiej.

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej. Doktor Sztuk Muzycznych.

 

Bogdan Kierejsza – wirtuoz, skrzypek, multiinstrumentalista, kompozytor, absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Koncertował niemalże na wszystkich kontynentach.  W Polsce ma na swoim koncie występy z Filharmonią Bałtycką, Olsztyńską, Gorzowską, Zabrzańską, z Capellą Gedanensis, z Suwalską Orkiestrą Kameralną, koncertował również w Filharmonii Warszawskiej, Krakowskiej, wielokrotnie z muzykami Polskiej Orkiestry Radiowej oraz z Królewską Orkiestrą Symfoniczną przy Pałacu w Wilanowie.
Za krzewienie kultury polskiej, od Ministra Kultury i Sztuki otrzymał stypendium artystyczno-naukowe, a w 2014 roku otrzymał nagrodę okolicznościową Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za całokształt działalności twórczej, artystycznej i animacyjnej.
Jest również kompozytorem muzyki do ponad 200 filmów reklamowych i dokumentalnych, programów telewizyjnych oraz ilustracji muzycznych do różnego rodzaju form wizyjnych, realizowanych na zlecenie domów produkcyjnych i studiów filmowych w wielu krajach Europy i Azji. Współpracuje z Telewizją Polską i Polskim Radiem oraz firmami fonograficznymi “Universal Music”, “Sony Music” czy „Magnetic Records”. Ma na swoim koncie muzykę do rozmaitych spektakli tanecznych i układów choreograficznych, a utwory w jego aranżacjach lub powstałe w wyniku współpracy arty-stycznej wykonywali i wykonują znani artyści polskiej sceny muzycznej.

POZOSTALE OFERTY